Reklam

Bajaj Pulsar Rs 200 Teknik Özelikler Ve Resimleri

Bajaj Pulsar Rs 200 Teknik Özelikler Ve Resimleri


TEKNOLOJI
ÜÇLÜ BUJİ TEKNOLOJİSİ
Yenilikçi ve üstün bir teknoloji kullanılarak, motorun düşük ya da yüksek hızlarda seyir halinde olduğu tüm koşullarda en iyi performansa erişmek amacıyla tasarlanmıştır. Üç bujili ateşleme sistemi, daha fazla güç ve performans, daha fazla yakıt verimliliği ve düşük emisyon gibi motosiklet kullanıcıları tarafından arzulanan sonuçlara da erisime imkan tanıyor. Üç bujili ateşleme sistemi sayesinde, çift bujili sisteme oranla %27 daha hızlı yanma sağlanırken, bu artış tek bujili sistem ile kıyaslandığında %50 daha hızlı yanma gerçekleşir.

MOTOR

6 VİTES

Güç ve performansı maksimum değerlere yükselten 4 valfli motor, 3 bujili atesleme ve 200 cc silindir özelliklerinin uyum içerisinde çalışması, yumuşak geçislere sahip 6 vitesli şanzıman teknolojisi ile sağlanır.

4 VALFLİ MOTOR 4 valfli motor daha fazla yakıt-hava karışımının silindir içerisine nüfuz etmesini sağlar ve tüm yanmış gazların daha iyi biçimde tahliyesine imkan tanır. Bu fonksiyonlar neticesinde daha fazla güç, yüksek motor performansı, artırılmış gaz tepkisi ve her hızda mükemmel çekiş değerlerine ulaşılır. 4 valf teknolojisi ile motor, herhangi bir zorlanmaya maruz kalmaksızın yüksek devirlere erişebilir.

SOĞUTMA SIVI SOĞUTMA

Sıvı soğutma teknolojisi, motorun aşırı ısınmasından kaynaklanabilecek güç kayıplarına izin vermez, motorun ömrünün uzamasını sağlar. Yüksek devirlerde sürüş esnasında, motorun aşırı derecede ses çıkartmasını engelleyen ses boğucu özelliği bulunmaktadır.

SÜSPANSIYON NİTROX TEKLİ AMORTİSÖR Tüm yol şartlarında sürücülerine ve artçılarına lüks ve konforlu sürüşler sağlar.

ÇERÇEVE ÖZEL DİZAYN EDİLMİŞ GÜÇLÜ ŞASE Kaslı bir görünüm vermesinin yanı sıra, sürücüsüne çeviklik, yüksek hızlarda yol tutuşu sağlarken en dengeli şekilde virajların alınmasına imkan tanır.

Silindir Hacmi 200 cc Motor Enjeksiyonlu Tek Silindir - 4 Valf - 3 Buji Soğutma Sistemi Su Soğutmalı Maksimum Güç 24,48 HP - 9750 d/d - 18 kW Maksimum Tork 18.3 Nm - 8000 d/d Silindir Çapı 72.0 x 49.0 mm

Paylas:

Abone Ol Yayınları Kaçırma!


0 yorum:

Yorum Gönder